2012

Ett helt fucking år har gått sen nyår för ett år sen , känns annars som ca 3 månader. 2011 var nog ett av dom bästa åren jag hittills varit med om. Önskar att jag kunde göra en årssummé med massa bilder från året som gått men jag har så tråkigt liv att jag inte har något att visa.... eller. Jag har fan det bästa livet man kan tänka sig, är så jävla nöjd! Dock är jag inte lika flitig med kameran som jag kunnat önska. Att ta mer bilder får bli ett av mina nya nyårslöften, resten bör jag inte dela med mig av, right rebecca? hehe!
2011 har jag träffat många nya sköna människor, samtidigt som man har haft kvar dom gamla. Lärt mig mycket nytt, samtidigt som jag har kommit ihåg det gamla (det var dock inte så mycket men.) Har börjat på en ny skola för första gången i mitt liv, varit 3 veckor i England alldeles själv, lökat sönder fotboll, lökat sönder one tree hill, spelat länsmatcher, sommarjobbat, partat och gjort en hel del spännande saker. Nu håller vi tummarna för att 2012 blir minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: olivia

hur länge har du och gustav varit tillsammans?

vart sommarjobbade du?

2012-01-03 @ 03:24:27
Postat av: Sis

Mina läppar är förseglade. Det är dock inte röstinspelningen på någons iphone hahah. Kollade igenom bilderna nyss. På nyår: "hej vi har inte alls en prilla i käften"! Du måste se dom, assköna typ ;)

2012-01-03 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0