ricinolja

Tjabbatjena! Har varit hos gurra i två nätter nu och direkt när jag kom till umeå imorse for jag och jobbade med laget. Strax ska jag fara på någon utställning som min morfar har.

Iallafall har jag hört att det ska vara bra att tillsätta ricinolja i håret för det ska tydligen göra att håret både växer snabbare och får bättre kvalité. Jag tänkte "nu jävlar ska jag få långt hår" (när jag väl fått långt kommer jag förmodligen klippa av det igen...) men då jag köpt oljan ser jag att det typ är för oral lösning? Haha ska jag alltså gnugga in laxeringsmedel i mitt hår?!? Jaja får testa mig fram;)
Köpte även ett par asbra byxor på bikbok för endast 99:- VÄRT! Kanske visar dom senare, puss.

Kommentarer
Postat av: Sis

hahahahahahaha jag dööööör vad roligt! Vem av oss har bristande uppmärksamhet och är mest impulsiv egentligen? ;)

2011-11-03 @ 11:07:25
Postat av: Frida

Oral olja betyder att man ska ta det oralt, alltså i munnen.. ahha

2011-11-03 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0