kommer dofta som en sommaräng i vår


Dessa var bara några av dom få fina sakerna tomten gav mig i år, är hur nöjd som helst! Annars var min jul supermysig som alla andras.
.
Det senaste dygnet har jag dessutom hunnit sett bio med nåra sköningar, fikat hos mormor o morfar, ätit middag hos farmor och farfar, krigat på mellandagsrean, sett victoria secret fashion show och sovit hos gurra. Inte illa!
Ikväll blir det att leva livet så gott som det går i hörne genom att tanka en film, det är ju nice det med!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur luktar den där Batiste produkten? Visst är det ett torrschampoo, fungerar det bra?:)

2012-01-04 @ 14:04:14
Postat av: amanda

den luktar inget speciellt men det funkar faktiskt asbra! :) och ja det är torrshampoo

det finns typ torrshampoo i samma märke fast som luktar kokos

2012-01-07 @ 12:33:22
Postat av: amanda igen

eller när jag luktar nu igen känner jag att den luktar lite blommor, så den luktar alltså fett gott:d fräsht

2012-01-07 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0